Oprogramowanie dla uczelni [DZIEKANAT-LOGIC]
Program DZIEKANAT-LOGIC umożliwia kompleksową obsługę uczelni, a w połączeniu z programami księgowymi - zarządzanie całą organizacją. Jest adresowany do uczelni o dowolnej wielkości, formie własności i profilu nauczania.
DZIEKANAT-LOGIC wspomaga czynności związane z obsługą studentów, od etapu rekrutacji do zakończenia nauki. Umożliwia rejestrację wszystkich typowych zdarzeń charakterystycznych dla przebiegu studiów.
Moduł internetowy WIRTUALNY DZIEKANAT umożliwia komunikację poprzez internet ze studentami i pracownikami uczelni. Autoryzowany dostęp dla studentów daje możliwość podglądu podstawowych danych studenta, jego ocen, planu zajęć i stanu opłat.
DZIEKANAT-LOGIC umożliwia samodzielną konfigurację struktury uczelni oraz sposobu jej funkcjonowania poprzez zdefiniowanie:
- Kierunków, wydziałów, rodzajów studiów, typów grup, grup, typów rodzajów studiów i form studiów
- Danych skorowidzowych, skali ocen, prowadzących zajęcia, przedmiotów, programów studiów
- Schematów płatności czesnego (dla studiów płatnych) CZESNE
- Planu studiów - wspomaganie planowania zajęć PLANOWANIE
MODUŁY [DZIEKANAT-LOGIC]
Moduł podstawowy [DZIEKANAT-LOGIC] umożliwia:
- definiowanie struktury organizacyjnej uczelni z wyodrębnieniem wydziałów, kierunków, trybów nauczania, katedr i zakładów
- ewidencję kadry naukowej uczelni
- przeprowadzanie rekrutacji
- tworzenie grup studenckich: podstawowych, ćwiczeniowych, dodatkowych. Możliwe jest tworzenie wielopoziomowej struktury grup
- możliwość wpisania studenta do kilku różnych grup w trakcie trwania semestru
- sporządzanie planu zaliczeń i egzaminów dla poszczególnych kierunków, grup studenckich lub pojedynczych studentów
- przypisanie do wybranych zajęć odpowiedniej ilości punktów ECTS
- prowadzenie kartoteki studentów
- rejestrację zdarzeń związanych z przebiegiem studiów, np. zaliczenia i egzaminy, przerwy w nauce, urlopy i inne
- drukowanie kart, protokołów zaliczeniowych i egzaminacyjnych, wyciągów z indeksów (suplementów)
- ewidencję ocen studentów z poziomu grupy lub indywidualnej osoby
- zautomatyzowane zaliczanie semestru na podstawie wprowadzonych ocen z protokołów zaliczeniowych i egzaminacyjnych, także zaliczenia warunkowe na podstawie ilości zdobytych punktów ECTS
- sporządzanie wieloprzekrojowych zestawień dotyczących spraw personalnych studentów, grup studenckich, sesji zaliczeniowych i egzaminacyjnych, wyników w nauce, obron prac dyplomowych, kadry naukowej, struktury organizacyjnej uczelni i innych
- sporządzanie sprawozdań GUS
- sporządzanie różnego rodzaju zaświadczeń i orzeczeń
- możliwość definiowania własnych wzorców dla zaświadczeń, wezwań, protokołów, kart egzaminacyjnych oraz suplementu w formatach Word(R), HTML,XML, CSV
- przekazywanie danych przygotowanych przy pomocy mechanizmu szablonów do edytora Microsoft Word(R)
- Możliwość przechowywania w kartotece studenta zdjęć i skanowanych dokumentów
- Eksport danych na potrzeby wydruku elektronicznych legitymacji studenckich (także eksport plików ze zdjęciami), dyplomów, indeksów
- Eksport danych o studentach do Systemu POL-ON.
Moduł opłat CZESNE oraz moduł masowych płatności bankowych rozwiązuje problem opłat za studia i w pełni je automatyzuje.
- możliwość obciążenia każdego studenta indywidualnym schematem płatności zakładającym wnoszenie opłat w systemie ratalnym w trakcie trwania semestru
- automatyczne naliczanie odsetek od nieterminowo dokonanych wpłat czesnego
- rejestracja opłat dodatkowych wnoszonych w trakcie semestru (wydanie wtórnika indeksu, egzaminy poprawkowe, opłaty karne)
- rejestracja wpłat dokonywanych w kasie, rejestracja wyciągów bankowych
- możliwość przypisania do studenta dowolnych usług do wykupienia (egzamin poprawkowy, miejsce parkingowe, zaległości z zeszłych lat, odsetki naliczone podczas rejestracji wpłaty i inne)
- rejestracja refundacji oraz umorzeń, możliwość przesunięć środków pieniężnych na koncie studenta (np. rozliczenie wpłaty za egzamin na poczet czesnego)
- sporządzanie wieloprzekrojowych zestawień dotyczących płatności studentów (wydruk płatności, zaległości w płatnościach, zestawienie sprzedaży, wydruk schematów, wydruk zmian dokonanych w schematach w zadanym okresie czasu)
- sporządzanie i rejestrowanie wezwań do zapłaty; możliwość automatycznego skreślenia księgowego studentów zalegających z płatnościami
- obsługa stypendiów (dowolnego rodzaju) i jednorazowych zapomóg , możliwość zawieszania wypłaty, anulowania stypendium, raportowanie, elektroniczne wysyłanie przelewów
Moduł BANKOWYCH PŁATNOŚCI MASOWYCH
- import płatności masowych z banku
- automatyczne rozliczenie płatności masowych na zobowiązania studentów według zadanego algorytmu
- możliwość modyfikacji dokumentów rozliczeniowych
Moduł BIBLIOTEKA
- możliwość rejestracji księgozbioru i jego podział na definiowalne grupy tematyczne
- rejestracja typowych operacji bibliotecznych (rezerwacja, wypożyczenie, zwrot)
- raportowanie aktualnego stanu księgozbioru, wypożyczeń, przetrzymywanych pozycji
- współpraca z czytnikami i drukarkami kodów kreskowych
Moduł wspomagania planowania zajęć PLANOWANIE
- definiowanie dni wolnych
- możliwość zdefiniowania różnych siatek zajęć dla poszczególnych typów studiów
- ewidencja bazy sal, prowadzących, informacji o dostępności prowadzących i rezerwacjach sal w planowanym okresie
- planowanie zajęć z automatyczną kontrolą dostępności sal i prowadzących, pojemności sal, oraz hierarchii grup (planowanie w grupie głównej, podgrupach)
- kontrola wymiaru zaplanowanych zajęć z wymiarem określonym w programie studiów
- rejestracja zmian dokonywanych w planie w zadanym okresie czasu
- możliwość odszukania i rezerwacji wolnej sali na zadany okres czasu
- sporządzanie wydruków planów, obciążenia sal, list zajęć dla prowadzących, wydruki zmian w planie
MODUŁ [WIRTUALNY DZIEKANAT]
Moduł udostępnia studentom (za pomocą strony internetowej) wszystkie informacje o przebiegu studiów, uzyskanych ocenach i stanie opłat. W wersji rozszerzonej Wirtualny Dziekanat zapewnia także platformę do wymiany informacji i materiałów pomiędzy kadrą naukową, pracownikami uczelni oraz studentami.
- możliwość łatwej adaptacji do istniejącej strony internetowej uczelni, a także możliwość integracji z narzędziem CMS-LOGIC (system zarządzania treścią autorstwa INFO LOGIC)
- dostęp do wybranych danych dziekanatu poprzez przeglądarkę internetową zarówno w internecie jak i intranecie
- autoryzowany przez nazwę użytkownika i hasło dostęp do danych osobowych studenta, jego płatności, podgląd pozycji wypożyczonych z biblioteki, wirtualny indeks - oceny i punkty ECTS z każdego semestru
- publikacja planu zajęć dla studenta (data, godzina od-do, sala, przedmiot)
- możliwość wypełniania ankiet przez studentów (np. ocena prowadzących, przedmiotów)
- możliwość zamieszczania plików do pobrania (dostępne dla wszystkich studentów)
- zapisy internetowe na seminaria, przedmioty do wyboru, specjalizacje, z podaną liczbą miejsc, z podziałem na grupy studenckie (zdarzenia)
Moduły [WIRTUALNY DZIEKANAT]
- Biblioteka
- Rekrutacja
- Zapisy na zajęcia i specjalizacje
- Ankiety-ocena wykładowców